Duit Raya

Dapatkan segera
Wang Kertas Edisi Terhad

Nama wang kertas ini : Wang Kertas Ibuk Sunarti
Ibuk Sunarti adalah gadis yang cantik putih bersih gebu gaban
dan digilai oleh penduduk republic beliau
terutama bayi-bayi yang masih menyusu sebab ibuk ini
ada kilang susu nama kilang itu kilang susu mek no liya

Nilai duit ini bersamaan 50 sen duit Malaysia kalau tak silap
ia sesuai di berikan kepada para penonton
bibik, ibuk-ibuk atau bapak-bapak supir
semua yang ada di sini
ayuk goyang yuk...
penggunaan sampul tidak digalakkan


Nama wang kertas ini : Wang Kertas Punca Re-Zaki
Mulanya wang kerta ini diberi nama Takda punca rezeki
tetapi memandangkan setelah mendapat semula Punca,
yang telah 500 tahun menghilagkan diri mencari rezeki
Punca ialah nama abang angkat kepada beliau.

Nilai duit ini dibandingkan dengan dolar
tak terbanding Nilainya sesuai digunakan di nilai 3 dan
paling sesuai dibuat hantaran atau duit mas kahwin
tengok gambo pun dah tahu gambo pengantin
maklumlah dah sebulan berpuasa ramai lah yang gatai nak kahwin..
sesuai difremkan atau diprintkan size A2 dan gantung kat dinding..


Nama wang kertas ini : Wang Kertas Memandai Ko-Din
Wang kertas ini adalah wang kertas kerajaan Osama Bin Ladin
waktu itu Saddam Hussin menunggang unta sambil memegang henpon,
dengan memecut selaju 25 batu notika, dengan kapasiti unta bersamaan 30 ekor kuda
merentas padang pasir.. apa lagi ek.. dah lupa lah..
pepandai lah korang ejas..

Nilai duit ini kalau nak dibandingkan dengan Darham
ianya seberat 250 gram..
sesuai digunakan waktu perang dan tempat-tempat yang banyak bunyi letupan.
Hari Raya Aidilfitri adalah waktu yang sesuai,
waktu berikut banyak letupan akan kedengaran seperti
meriam buluh, thunder clap, mercun kodok dan mercun das
jadi elok benarlah gunakan duit ni untuk bakar sumbunya..
disarankan supaya seorang hanya diberikan 2 keping sudah cukup memadai

Duit-duit berikut boleh didapati di bank-bank berikut seluruh dunia

Bank Tok Rimau
formerly know as The Beng Of Jam Ban

kunjungilah cawangan yang berhampiran dengan rumah jiran anda
atau di belakang rumah dulu-dulu..

1 comment:

Jenny a.ka. Ninie said...

wehhhh...pedih ulu ati babe...baca bab duit nie...adoii la..nangis aku taw..huhuhuhu...

Versi Facebook